Etický kodex členů Cechu KPT ČR
Etický kodex nenahrazuje právní normy, naopak na ně navazuje a dále je doplňuje.
K tomuto kodexu se dobrovolně zavazují všichni členové cechu KPT a jeho porušování může vést k ukončení členství.
Zásada vztahu k zákazníkovi
- svoji podnikatelskou činnost poskytujeme zákazníkovi formou služeb nebo výrobků odpovídající maximální možné kvalitě
- nikdy nezneužijeme odborné neznalosti zákazníka, vždy poskytujeme pravdivé informace
- vždy nabízíme nejvyšší kvalitu odpovídající reálné potřebě zákazníka
Zásada vzájemných vztahů
- v hospodářské soutěži respektujeme pravidla a zdržujeme se jednání, která jsou v rozporu s dobrými mravy
- veškerou reklamu vedeme pravdivě
- nepoužíváme nekorektní metody srovnávání s jinými výrobky nebo službami a klamavou reklamu
Zásada zaměstnanec firmy – zákazník
- zaměstnanec je zdvořilý ke všem zákazníkům
- zachovává mlčenlivost o všech skutečnostech týkajících se zákazníků a jejich majetku
- Mlčenlivost zachovává i po skončení své činnosti ve firmě
Zásada firma a její zaměstnanci
- zaměstnanci svědomitě reprezentují svoji firmu
- nezneužijí svých znalostí při jednání se zákazníky
- nepoužívají ve svůj prospěch znalosti a materiální prostředky firmy
- neučiní nic, čím by pošpinili dobré jméno své firmy
Řádní členové Cechu KPT se řídí zásadami uvedenými v tomto kodexu a zavazují se k jejich dodržování.